fredag 9. januar 2009

.:skrivepulten min:.

Det har blitt lite kortlaging i det siste.
Dette er én av grunnene:
En annen grunn er en 9 mnd gammel gutt som ikke vil sove på kvelden....

Idag har svigers passet ungene, og jeg har sovet masse og daffet i sofaen helt til jeg fant ut at NÅ var kortabstinensene litt for store, og jeg måtte få gjort noe med det.

En time eller to etterpå så det slik ut på pulten min! :D


Joda, jeg vet at det høres mye ut å bruke nesten to timer på å rydde frem pulten, men jeg fant så mange julekort jeg måtte lese en gang til, papirer som måtte sorteres og diverse andre ting som opptok oppmerksomheten min litt lenger enn planlagt... :P

(Nydelig tapet, er det ikke? :D)

3 kommentarer:

  1. Du, den pulten der såg veldig kjent ut ;) Har det akkurat sånn i periodar her òg, og det inspirerer ikkje akkurat til å laga noko.

    Men det hjelper med litt "shining" innimellom :) Håpar inspirasjonen kom tilbake no :)

    SvarSlett
  2. Kjenner igjen det der ja.
    Sist var det mannen som mente at det var på tide med en rydderunde.
    Pulten min stod ryddig når jeg stod opp neste morgen. :D

    SvarSlett
  3. Cathrine - mannen rydde pulten? :O Jeg er imponert! Min mann hadde ikke turt (eller fått lov) til å rote i tingene mine. Jeg hadde vel ikke funnet noen ting etterpå! :P

    Ja, det blir spennende å se om det kommer noen kort fra denne kanten snart. Krysser fingrer! ;)

    SvarSlett