onsdag 9. september 2009

.:heidi among the flowers:.

Dette var det beste bildet jeg fikk til litt for sent på ettermiddagen. :)
Heidi er fra CC-Designs, og er et av de jeg falt pladask for og måtte ha.
Rart det der...

Hun er fargelagt med Sandstone og Blue Pearl, som er fargene som skal brukes i Passion for Promarkers denne uka.
Bladene er fra BossKut, og da kan jeg være med på ABC-Challenge D for Diecuts.

På messa kjøpte jeg Smooch i fargen moonlight, og det har jeg fargelagt blomstene med. Himmel som det gav gjenskinn! :P
I midten av blomsten er det masse Liquid Pearls - og det hadde ikke tørket, og jeg klarte jo selvfølgelig å grise til litt... *mumle*

12 kommentarer:

  1. Such a pretty card. Love the image you've used and the colouring also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

    SvarSlett
  2. Beautiful card, thanks for joining us at PFP this week. x

    SvarSlett
  3. What a stunning card. I love the image (it is one of my faves) and your colouring is perfect. The papers are gorgeous and the layout is great. The swirl looks amazing. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  4. Such a sweet card. hugs rachxx

    SvarSlett
  5. Ja Kontant Engros til venstre of Kitografen til høyre.
    Søren og, jeg kjøpte og noen stempler fra hun på midten, men bare fra Kort&Godt.
    Nydelig det stemplet du har brukt her da, du finner så mye - hvor handler du fra??

    SvarSlett
  6. just gorgeous!! Love the beautiful colours you have used, and love the shine of the flowers, such a beautiful card!!

    SvarSlett
  7. Lovely sweet card -

    thanks for joining us on ABC

    Dawn

    SvarSlett
  8. Lovely sweet card -

    thanks for joining us on ABC

    Dawn

    SvarSlett
  9. absolutely gorgeous
    thanks for joining us on PfP this week and good luck
    Debbi
    xx

    SvarSlett
  10. Fabulous card love the colouring on you great image. Thanks for joining us at PFP this week Sue :o)

    SvarSlett
  11. Cute card!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge this week!
    Helen x

    SvarSlett
  12. Så søtt dette var og så herlig motiv :)

    Klem

    SvarSlett