tirsdag 7. desember 2010

Ting Tar Tid....

Jovisst vet jeg at Ting Tar Tid, men at det tar SÅ lang tid til tider, det er jo helt flaut.
Dette kortet har ligget klart i snart ett år. Det skulle også vært sendt for snart et år siden.
Det ble endelig sendt i forrige uke... *flau*

Men jeg hadde en plan!
Men planen ble aldri satt ut i live...
Derfor måtte jeg jo sende kortet før venninna mi hadde bursdag igjen - det sto jo årstall inni kortet, så jeg kunne jo ikke ta en liten hvit en og si at jeg skrev feil tall heller....? :P

Stempelet var ikke såååå sukkersøtt, var det vel, Helle? Det gikk an? ;P

3 kommentarer:

  1. Se det ja, nydelig kort du lager Kristin. Sofie ville ikke likt en regnbuefarga kjole da? Det blir nok en del flere av dem fremover, str. hun bruker denne vinteren??

    SvarSlett
  2. Kortet var nydeligt....bedre seint enn aldri...:):)

    SvarSlett
  3. Jeg likte kortet veldig godt, selvom det kom sent. Spiller ingen rolle! Det er håndlaget, og jeg liker ting som er satt sjel i. :-)

    KLem

    SvarSlett