lørdag 23. juli 2011

.:strikkepinneetui:.

Jeg prøver å bli venner med mammas symaskin igjen.
Det er lenge siden vi lekte sammen, men vi begynner å finne tonen!
Første syprosjektet mitt siden jeg gikk siste året på HiA ble altså et strikkepinneetui!

Svigermor har ofte pratet om å få organisert strikkepinnene sine, og med Pickles' oppskrift på et slikt etui måtte jeg bare prøve meg.

Jeg har absolutt ikke fulgt oppskriften til punkt og prikke, og jeg ser MASSE forbedringspotensiale, men det har i alle fall blitt et strikkepinneetui - med alle sine fine skjønnhetsfeil... ;)


Jeg har ikke laget så mange små rom inni, ganske enkelt fordi jeg ikke vet hvor mange strikkepinner hun har, og kanskje hun vil ha rundpinnene i samme mappe?
Uansett er det fort gjort å sy flere små rom hvis hun heller vil ha det. :)

Absolutt alt av materiale er fra Stoff og Stil - til og med sytråden. :P

Håper svigermor liker lilla... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar