lørdag 29. oktober 2011

.:sparebøsse:.


Inne på forumet Uformelt har jeg blitt med på en spare-along.
Jeg skal spare 10kr pr. 50 gram oppstrikket garn.
Kobling
Jeg visste jeg hadde ei hermetisk sparebøsse liggende ett eller annet sted i huset.
Etter litt leting fant jeg den i ei eske i boda.
Den var jo ganske kjedelig med det opprinnelige trykket - eurosedler...

Det måtte vi gjøre noe med!
Tingene mine lå fortsatt på stuebordet etter gårsdagens kortkveld, så det var gjort i en fei.
Passelig med høstfarger siden den ikke skal åpnes før 20.oktober 2012. :P

Planen er at en ikke skal bruke pengene før ett år er gått.
Det er lov å håpe at det går bra når en har så fin sparebøsse? ;)

3 kommentarer:

  1. den ble veldig fin kristin!!! bare husk å legg på for hvert 50ende gram...

    SvarSlett
  2. Den ble utrolig fin! Siden jeg ikke har hermetisk sparegris, laget jeg hull i en colaflaske (bare en halvliter) pengene kan ikke komme ut gjennom tuten, så den må klippes/sages før en kan få pengene ut!

    Oktober 2012 kan bli en veldig morsom måned!!

    SvarSlett
  3. Kjempesmart! Jeg har også en sånn sparebøsse liggende et sted. Den skal jeg sannelig finne fram.

    SvarSlett