mandag 2. september 2013

.:nøstebarndress:.

Det er noe med nøstebarndressen.
Det er noe med striper.
Det er noe med stripete nøstebarndress! :D 

Da vi var i Danmark i vår, var jeg innom en strikkebutikk i Hirtshals.
Der måtte jeg bare kjøpe litt New Zealand lammeull.
Ikke fordi det var så mye billigere enn å kjøpe på 123knit.com, 
men fordi jeg kunne kjøpe mer enn bare 4 hesper uten å betale toll!

Lite visste jeg at Karmin skulle ha samme garn til 40% på handelens dag.
Jaja.
Kjøpte garn da også, jeg. :D

3 kommentarer:

  1. Nydelig dress, du er virkelig god på strikking! :) Og litt mer garn har man alltid bruk for, særlig når det er på salg. ;)

    SvarSlett
  2. Så nydelig dress.
    Flotte farger. Tipper den blir varm og god.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  3. Så skjønne !! ;) Eg må inrømme eg er litt misunnelig på strikke evnene dine ;) Skulle veldig gjerne vert så flink !!

    Klem

    SvarSlett