mandag 31. mars 2014

.:vennskapsbånd:.

På tidlig 90-tall, den gang en var yngre, var det veldig in å knytte vennskapsbånd.
Jeg husker jeg lagde en hel haug, og byttet til meg merker på speiderleiren på Solør i '94 med dem.
Jeg hadde alltid ett bånd rundt håndleddet. Følte meg helt naken uten.
Jeg lagde til og med klokkereim av vennskapsbånd!
Angrer på at jeg ikke tok bilde av det, men det var jo før den tiden ALT skulle dokumenteres. ;) 

Her om dagen fant jeg et av de minste jeg lagde.
Dette er laget av SYTRÅD!
Tror det var dobbel sytråd, fire farger. Med den gule sytråden lagde jeg fisker.
Jeg kjenner jeg fremdeles er stolt over å ha laget dette. :)

Det frister til gjentakelse.
Altså - ikke å lage det av sytråd, men å lage vennskapsbånd!
Det frister så mye at jeg har kjøpt inn broderigarn for å lage noen igjen. 
Nå spørs det om jeg husker hvordan jeg gjorde det? ;)

1 kommentar:

  1. Jeg husker også disse båndene.*mimre*..hadde ei venninne som var en racer på disse. Lykke til å lage armbånd igjen,og post bilder når du er ferdig :-) Ha en fin dag !

    SvarSlett