lørdag 29. august 2009

.:bryllup:.



Svigers skulle gi gave i et bryllup idag, og jeg fikk spørsmål om å lage kort til brudeparet.
Jeg fikk mer eller mindre frie tøyler. :D

Brudeparet kjøpte jeg på Kort&Godt i sommer.
Synes det er kjempe fint, men da jeg skulle prøve å embosse det med blankt pulver og brun stempelpute (i mangel på brunt embossingpulver og ei "ordentlig" stempelpute, så prøver vi det man har...), holdt jeg på å hive det i søpla!
Tre forsøk, og jeg måtte ende opp med sort embossing likevel.
Det så MYE bedre ut med en gang! :P

Jeg aner ikke hvor papiret er fra.
De fikk jeg på Kreative Hender fordi vi handlet så masse der tidligere i sommer... da vi var på Kort&Godt etterpå... *flau*
Der kjøpte jeg også båndet.

Ser du, min gode shoppingvenn - jeg har fått brukt litt av det jeg kjøpte bare på dette kortet! ;)

4 kommentarer:

  1. Flink du er! :) Siden du har fått brukt litt fra forrige shoppingtur, så er det absolutt på tide med en ny en synes jeg. ;) Snaaart messe!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! De svirlene i hjørnene - er det en hjørnepunch? De var kjempeflotte. Ha en fin kveld. :-)

    SvarSlett
  3. beautiful!! Love the image, such an elegant card!

    SvarSlett
  4. Wow fabulous card, i just love the papers and i like what you've done on the inside too.
    Well done!
    Hugs xx
    Pat

    SvarSlett