søndag 9. august 2009

.:Gorjuss latte:.


På kortkvelder der en ikke orker/gidder ta med seg "alt" en har, så velger en ut noe.
Denne gangen ble det DCWV Latte-pakka som ble med meg + litt kartong, promarkere og litt lilla og grønt stæsj.
Det dumme var at alle de lilla arkene jeg hadde tatt med meg var FEIL lillafarge... *mumle*
Så da ble det litt amputert med lilla. Det eneste jeg fikk trykket ut var noen blomster fra restebunka, og ovalen var allerede ferdig trykt ut.
Sånn kan det gå.

Men alt i alt så det ikke så aller verst ut. :P

2 kommentarer:

  1. Gorgeous card,it's lovely.
    Thank you for entering my blog candy. Best of luck to you.
    Hugs xx
    Pat

    SvarSlett
  2. Synes kortet ditt ble kjempefint jeg! Elsker disse gorjuss jentene, de er bare sååå søte :)


    Det ligger en overraskelse og venter på deg bloggen min ;)

    SvarSlett